BETWEEN 2017 - 2019

In De Krook - dè Gentse bibliotheek - zijn er verschillende standjes tussen de rekken om de betere boeken uit hun anoniem rekkenbestaan te halen.

Op de tweede verdieping - de non-fictie - staan de kunstboeken waaronder één sectie die altijd mijn aandacht trekt: de FOTOGRAFIE.

Kom ik daar onlangs weer eens langs en er lagen zoals steeds wat interessante uitgaven mijn aandacht te trekken. Boeken die u eigenlijk zou moeten gezien of erger, zou moeten gelezen hebben.

Maar kijkt u eens goed. Op het middenste schap, rechts,  heeft de curator een fotoboek gelegd dat ik redelijk goed ken.

Dat kan geen toeval zijn.

Het ligt er, uitgeput.
In geest en in aantallen. 

Maar, er is nu een nieuwe uitgave met de originele tittel: BETWEEN 2018 - 2020.

Hier ziet u de preview. 




Ik deel er een aantal uit. Als u erbij wil zijn, stuur mij dan zo snel mogelijk een mailtje.

De voorraad is niet zo oneindig. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten