Of het nu een lange of een korte vlucht is, aan boord zult ge eten en drinken.
Ik ga hier niet uitweiden over wat ze bij luchtvaartmaatschappijen onder eten en drinken verstaan maar ik ben er zeker van dat ze op hun raden van bestuur niet deze uitgedroogde gezouten foodballs in het strot van de achtbare leden duwen en nadien overgieten met een vloeistof waar heel in verte druiven gefermenteerd tot alkohol is waar te nemen.
Na een dergelijke marteling krijgt het directiecommittee er geen enkele kredietlijn losgepeuterd.
In de met ons land bevriende Vietnamese Socialistische Republiek houden ze er andere ethische normen op na.
Daar krijgt u lekker dampend geurend voedsel uitgeschept alsof mama Chan ze vandaag speciaal voor u heeft gaar gemaakt. Een treinreis duurt er langer dan een vlucht naar Europa maar aan een gemiddelde snelheid die varieert tussen de zestig en tachtig kilometer per uur, kunt u genieten van de landschappen met hun rijstvelden.
Een korte ecologische cyclus is dat daar: vanuit het treinraam rechtstreeks in uw bord.
Naar verluidt laat u na een intercontinentale vlucht tussen de één à twee kilogram verpakking achter.
Van Ho Chi Minhstad naar Hanoi is dat een pak minder en u hebt nog lekker en gezond gegeten ook.
Welke luchtvaartmaatschappij volgt het voorbeeld van deze bevriende natie en duikt in dit gat in de markt ?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten