JUPILER

Vorige vrijdag treinde ik naar Leuven.
In Brussel Zuid kreeg ik het gezelschap van zes welbespraakte Arsenal supporters.
Dat er die dag kon gestemd worden over de toekomst van hun land kwam in hun luid discours niet voor.
Hun overwinning op Standard was minstens even belangrijk voor de toekomst van het Engelse voetbal.

Aan lezen kwam ik niet meer aan toe. De studente Engelse Literatuur die recht over mij zat moest haar studiemateriaaal ook dichtslaan.

Eén troost: de omzet van Jupiler ging vlot omhoog. In het plastic tasje aan de voeten van de man rechts bevatte nog zes halve liters.

En die waren al op voor ik in Leuven afstapte.

U ziet maar vijf man op het beeld.
Klopt.
De zesde was aan een plasbeurt toe.

Het is één van de foto's die het niet gehaald hebben in mijn boekje Between 2018 - 2020 (preview).
Ik ga er een paar weggeven.
Als u er één wil, stuur mij dan snel een mailtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten