KLIMAATPROTEST - DE REDDING

Ik word een beetje misselijk van alle vuile bagger die op de sociale media gestort worden over Anuna & Friends.

Ik schaam mij diep voor de gebruikte bewoordingen, de smerige insinuaties en ronduit lompe taal.

Eindelijk staan er enkele jonge meiden op om tegen de vorige generaties te zeggen, schuif op, het wordt nu onze wereld, jullie hebben hem - zonder dat jullie het wisten - voor een groot stuk naar de afgrond geleid. Zet de mensen die er iets van kennen nu eens eindelijk aan het werk. Stroop de mouwen op.

Of zoiets.

Het aantal complottheorieën neemt ook moordende volumes aan.

Maar sinds een tijdje weet ik wie daar achter zit.
Kijkt u eens goed naar die dame in haar hippie jurk die in het echte hippie tijdperk ook al belachelijk zou bevonden zijn (ik bedoel de jurk) : zij weet in drie talen wie het zal redden.

Ik dacht het al dat een of andere kerk hier achter zat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten