KABAS

Ik weet niet wanneer precies de omslag gebeurd is, die afspraak met de geschiedenis,  toen vrouwen en mannen niet meer met hun kabas naar de winkel trokken.

Wanneer verraadden we de kabas voor plastieken zakskes ?
We horen ze tasjes te noemen.

Het is natuurlijk de schuld van de grootwarenhuizen en nadien die behaagzieke middenstand, die het cliënteel wilde paaien met een gratis lichtgewicht product dat thuis ook nog bruikbaar zou zijn.

Nu we soms plastiek tussen de graten van vissen vinden, willen we hier wel eens over nadenken. Wat de vissen ervan vinden is niet belangrijk. Ik beken geen enkel onderzoek daaromtrent.

De zee begint aan dit rooster van de riolering, onderaan de foto.

Wij, cliënteel moeten nu massaal in opstand komen tegen die pest van plastic zakskes van die ooit zo vriendelijke grootwarenhuizen en middenstanders.

Wij moeten luidop scanderen: WIJ MOETEN UW ZAKSKES NIET MEER

Ik heb nu wel een grote muil maar ik doe dat niet want beleefdheid werd er bij mij ingedramd en ook, ik vergeet nogal vaak mijn kabas.

Eigenlijk zit ik te wachten tot mijn geliefde regering het gebruik van zakskes bestraft met wurging, verstikking op ophanging.



Terloops, de inschrijvingen voor MAOff en RPM zijn weer gestart.
Management van een ArchitectenOffice
Ruimtelijk ProjectManagement.
Voor details en programma: klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten