ORPHEUS III - GENT

Nog maar eens over het ORPHEUS INSTITUUT in Gent.
Of over de constructie ?

In het vorige bericht vertelde ik u één en ander over de constructie.

Hier ziet u de zeer gedreven  directeur.

Werfcontrole zonder hem is ondenkbaar saai.





En bij de afwerking is hij alomtegenwoordig.

Vraagt u zich nu ook af wat ze daar doen in het ORPHEUS INSTITUUT ?

Van alle concerten of uitvoeringen worden er opnames gemaakt. Met kleine cameraatjes en grote micro's.

U moet eens kijken op You-tube.
Ik heb er eentje voor u geselecteerd.

https://www.youtube.com/watch?v=PquWrwK6wVY

Het duurt redelijk lang en de kans is groot dat u na drie seconden al afhaakt.
Ik denk dat ik hier veel weddenschappen zou winnen.

Maar toch, ik mag u aanraden om toch vol te houden. Iets meer dan 17 minuten.

Jammer dat u er niet bij was, toen in 2013, maar de ervaring was uniek.

MEER ZIEN : KIJK OOK EENS OP DE PAGINA VAN MARKEY & SCHELSTRAETE



Geen opmerkingen:

Een reactie posten